Live

Live kijken
Live luisteren

Vanuit de kerk wordt de uitzending ook aangeboden via internet. Voor de bewoners van Berkumstede is er de mogelijkheid om de uitzending op televisie te volgen. Hiervoor is een installatiehandleiding "Stappenplan digitale televisie met infokanalen" te downloaden. Klik HIER om deze handleiding te bekijken.

Tijdens het kijken van de kerkdienst via internet kunt u links onderin het scherm schakelen tussen audio en video. Kiest u voor audio, dan heeft u alleen geluid. Kiest u voor video, dan heeft u beeld en geluid.

De opnamen van de diensten in de Ichthuskerk zijn een aantal weken lang HIER terug te zien en te horen.

Archief

U kunt eerdere opnamen van de Ichthuskerk beluisteren en eventueel opslaan op uw computer. Selecteer in de lijst van kerkdienstopnamen de gewenste opname om het afspelen direct te laten beginnen. Of klik op het pijltje naast de gewenste opname om het bestand te bewaren op uw computer.

Archief geluidsopnamen

Gemaakte opnamen worden minimaal drie maanden bewaard.

De kerkdiensten worden 'live' uitgezonden naar Berkumstede (centrum voor wonen, zorg en welzijn). U kunt van deze uitzendingen een opname bestellen via onderstaande e-maillink. De kosten hiervoor bedragen 10 euro per memorystick. Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.